Wednesday, January 5, 2011

tiba-tiba je.......

hmmm..di malam yang sunyi..aku keseorangan dengan bertemankan laptop kesayangan yang lusuh dan pudar warnanya.. "ketak ketuk ketak ketuk".. jangan confuse ye.. tu bunyi saya menaip ye hadirin hadirat.. MyEm0.Com

tiba-tiba.....


















saya merindui blog picisan saya yang telah usang, bersawang dan berulat-ulat akibat ditinggalkan sedemikian lama..MyEm0.Com

sebab-sebab mengapa lama tinggalkan blog:

1) sibuk ber"hang out" bersama kawan2 tercinta.. demi menghabiskan wang saku ku yang tak berapa laku ketika musim exam yang lepas.. itulah motifnya.. (sungguh tiada wawasan bukan?) ngeh ngeh..

2)  sibuk berholiday bersama family bercinta di a famosa melaka yang grand tuh.. wahh gitu.. tak berapa grand la..tapi seronok la buat kanak-kanak yang ingin bercuti sekolah seperti saya ni.. mahu bukti yang saya ni betul-betul "kanak-kanak"????? tungggguuuu....

3) mengahabiskan masa bersama si dia sebelum tamat cuti sem beliau lalu merelakan si dia pulang ke bumi penang sembil mata terkebil-kebil.. antara aktiviti yang kami lakukan ialah membuat fish spa, bermain pool, menternak lemak di sana dan di sini.. tengokla si dia sekarang, sungguh tidak muat dipandang mata.. haish.. si dia si dia..  

4) sebab ke-4 adalah sebab paling saya tak boleh elak mahupun tepis.. saya agak sibuk dengan hobi baru saya yang semakin menjadi-jadi lately..jangan tiru aksi ini.. MyEm0.Com


MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


cerita di sebalik gambar ini ialah, curi-curi masuk dapur, tengok apa yang boleh dimakan dan makan. jika ada orang tiba-tiba masuk dapur dan terjah saya, saya sorok makanan, bersiul, dan tutup mata.. ulang proses ini sebanyak 8 kali sehari.. inilah hobi baru saya..lebih seronok lagi jika curi makanan yang tengah hot dalam kuali sambil mak mencari bahan di dalam peti sejuk.."ish3.. anak dara.." ye..anak dara sekarang memang macam ni ye.. malu sangat..sampai nak makan pun kena curi-curi..MyEm0.Com



 

p/s: kebelakangan ni juga saya rajin membuat blog walking, antara blog-blog yang menjadi inspirasi kepada saya untuk selalu meng"update" blog ialah:

 L.O.V.E
 Fyka's life story
Saya Suka Menaip 

MEREKA SANGAT RAJIN DAN GORGEOUS!! I LOIKEEE!!


OKEYH!


SELAMAT TIDUR! 


NANTIKAN BUKTI YANG SAYA NI KANAK-KANAK!! 


 

No comments:

Post a Comment