Saturday, January 15, 2011

takkan ku jadi pengemis cintamu

ELLA-PENGEMIS CINTA





suka dan duka silih berganti
bayang dirimu menhilang kini
mengapa
adakah aku bersalah

menangis hati memanggilmu
teringat segala sumpah janjimu
dahulu
akulah suri hidupmu

*chorus
apalah upaya diriku wanita
yang tinggal kini kelukaan
takkan ku jadi pengemis cintamu
akan ku buktikan kepadamu

luka di hati kurawat sendiri
hari berlalu musim berganti
dan kini kau ingin diriku lagi

*chorus



p/s: ter"emo"+ jiwa kacau.. *nanges senyap-senyap* heh!!

p/s: ada sesiapa yang nak tawarkan diri nak bawak saya pergi kat bukit yang saya tak tau nama dia..(boleh pulak tak tau..tinggal je dia..heh! janganla!!) yang boleh nampak view kl tu..nak jerit puas-puas dengan berbekalkan "dequadin"..bila suara dah habis,  telan "dequadin" sampai "dequadin" tu habis pula..

p/s: pihak "dequadin" ,, sila bayar saya ye..saya dah promote..

No comments:

Post a Comment