Thursday, January 13, 2011

hai! senangnya dalam hati..

cewah...
saya ni nak beristeri dua ke??
janganla macam tu..
saya waras lagi kot..
mintak simpangla... MyEm0.Com


hai! senangnya dalam hati..
esok nak belajar menjahit daaa..MyEm0.Com


hihihihi...ye..saya nak belajar menjahit..
tapi bukanlah kelas formal..
belajar biasa-biasa je..
sambil sembang minum kopi..
nak nyanyi lagu dari jauh ku pohon restu pun boleh...
*PANGG* kan dah kena lempang..


bekobar-kobar je bunyi saya nak belajar menjahit kan??
nak jadi suri rumah yang berjaya ke??MyEm0.Com
OMG!! NO NO NO... (itu pun salah satu sebab..hehehe)
yang buat saya lagi berkobar-kobar bila sebut pasal menjahit ialah..........................










1) sometimes baju yang saya beli kat luar ada yang kena di"repair" semula..sape yang jadi mangsa??mak saya jugak..sebab ape?? sebab anak dia tak reti menjahit..terpaksalah.. MyEm0.Com



2) bila dah suruh mak saya jahit.. mulalah episod "bagai itik pulang petang".. maksudnya, walaupun mak saya pandai menjahit, tapi dia malas nak menjahit..kenalah sabar nak tunggu rajin dia datang balik..mahu bertahun dibuatnya..MyEm0.Com ini bukan mengata ye.. mak saya pun mengaku..
(mak saya tak baca blog ni kan??kan kan??)


3) bila rajin mak dah datang..mesin jahit yang ala-ala umur Malaysia merdeka tu pulak nak manja-manja..kejap elok, kejap rosak.. silap hari bulan saya guna je mesin tu untuk mesin tebu..barula menangis mak saya...MyEm0.Com


4) bila mak dah tension dengan mesin tebu beliau tu.. mula lah mak saya menjadi penceramah tak berbayar...
(takpe..mak sanggup adik..) *baju dah elok-elok besar.. nak dikecik-kecikkan pulak.. bukan elok pakai baju kecik-kecik ni.........* anda boleh sambung sendiri ye.. MyEm0.ComMyEm0.Com



itulah sebabnya..
sangat kukuh bukan??
terima kasih.......
majulah diri untuk kecikkan menjahit baju!! MyEm0.Com



sekian saja.. nurul afiqah abdul ghani melaporkan.. tv3..

No comments:

Post a Comment