Tuesday, January 18, 2011

gadis pasar malam


.assalamualaikum.

korang!! rindu sangat-sangat!! over okeh..
bukan apa, ini sebab semalam tak dapat nak update..
jangan marah saya!
marah dia!
dia! dia! *siapa??*
EN. BROADBAND..
maklumlah..dia ada kawan baru..
nama dia kura-kuri.. *kura-kura lah tu..cehh!*
tu la sibuk ber"dating" dengan teman baru kan..
paham-paham lah kan..
tapi hari ni diorang dah clash..
so saya boleh lah mengomel seperti dulu kala..









ini semalam punya aktiviti..sebelah tu kakak saya..time ni kat monorail hang tuah..nak beronggeng di times square bersama my sis..


semalam kitorang pergi daftar SSM..
Alhamdulillah..dapat jgk siap semalam..
kami buat apa daftar syarikat??
jengx4...






ni anak i..please jangan percaya..anak buah okeh! i belum kawen..


hari ni
kitorang pergi ke majlis perbandaran sepang..
buat ape??
jengx4!!









semalam wujudlah syarikat bernama MAMA BELLE..fuih!! nama nak mama jer..
not me.. my sis la mama..
i belle jer..*ini lagi la lawak antara ulu selangor*
sebenarnya sementara nak mengisi masa teluang penganggur yang dibela ni..
saya nak jadi minah ronggeng part time kat pasar malam..
kuikuikui..
pasar malam desa pinggiran putra..
yang ala-ala hidup segan mati tak mau je suasana di sana..
apa salahnya mencuba.. tak gitu cik gayah??
kami masih lagi tunggu lesen dari pihak perbandaran..
seronok taw!!
nak jual ape eh??apam balik??
heh! bukanla..nak jual shawl..



p/s:from now on you can call me gadis pasar malam.. ;)
p/s: jumpa saya kat pasar malam!!


puas membebel..tidur jomm..





1 comment: