Thursday, January 20, 2011

camera freak!!

..assalamualaikum..


  • yeay!! saya dah dapat DSLR baru..okeh,, tak boleh pinjam ye.. sebab saya memang TIPU.. sepak saya laju-laju kalau boleh..
  • entah berapa lama lagila saya nak dapat DSLR idaman malaya tu.. antara wishlist 2011.. nak la weyh..sila derma ye..berapa lamakah lagi..terpaksa aku menanti..*siap nyanyi lagu spring gitu..*
  • ketinggalan betul kan saya ni..heh! haku peduli hape..heh! hape yang hengkau nak heh sangat hah??

ni apasal pulak ni?? terencat la dia dah dapat cemera..macam tak biasa..perempuan..apadehal ek??



 ini pulak?? teringat zaman kadet bomba dulu.. jangan main-main dengan mak..haa..ke-3 kecik kot dalam platun..
bak kata anak buah eden "tecikkkk jerrr"..tengok mole tu..tak boleh blar..kekeke



picture ini adalah cubaan berani mati saya..haha..ape kes senyum tunjuk gigi..jarang sekali saya nak senyum tunjuk
gigi rabbit vs. kapak tu..malulah malulah...
  • gambar di atas adalah atas ehsan dan budi bicara kakak saya yang sudi meminjamkan camera beliau..terima kasih daun keladi, esok-esok boleh la pinjam lagi...ayat bodek..gitula bunyinya..




    p/s: si dia tak balik ber"gong xi fa cai" bersama saya..nasib badan.....merajuk tahu!MyEm0.Com
    p:s: sejuklah pagi ni...hey tidurlah tidurlah..janganlah...MyEm0.Com



4 comments:

  1. samelah kite,,ngah tggu camera DSLR jatuh dr langit ke tapak tangan...nyiahaha..

    ReplyDelete
  2. ahha..cubaan menggodek? :-p..xpe2 kumpul duit nanti rembat DSLR tuu k hehe

    KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA???

    ReplyDelete