Tuesday, April 12, 2011

nurul afiqah minta maaf.

..assalamualaikum..

NURUL AFIQAH INGIN MINTA MAAF KEPADA SEMUA READERS AND FOLLOWERS YANG BANYAK MENYOKONG. WALAUPUN SAYA TAK UPDATE2 KAMU TETAP SETIA BERSAMA SAYA.. *terharu* 
MyEm0.Com

sayang sayang dan sayang saya semua..
sebenarnya konflik diri yang melanda sangatlah mengganggu kehidupan. saya betul2 minta maaf. entri berbaur tacing ini khas dari lubuk hati tahu!

walaupun sudah beberapa bulan meninggalkan blog secara jayanya, saya kembali semula. saya berdo and berharap supaya konflik kehidupan tidak mengganggu gugat dunia blogging saya. aww!! maloo..

walaupun tak berupdate berbulan2, follower saya bertambah seramai 13orang! *terharu sambil nanges laju* tak mampu menahan kesedihan itu.TERIMA KASIH SAYANGS SAYANGS. MyEm0.Comnak hug ketat2!

saya berazam untuk mengupdate blog secara eksklusif seperti ibu menyusukan anaknya secara eksklusif. haha! apakah?? *ini ayat dynas mokhtar*

p/s: masih nanges sampai tak tahu apa nak pesan. owh over lah kau! I LOVE YOU! MyEm0.Com


No comments:

Post a Comment