Thursday, April 14, 2011

suka hati kau je nak pancut!

..assalamualaikum..

uols!! hot story ni. haha. cerita dia cenggini. tadi sedang saya sebok2 mengajar anak buah saya buat homework diorang kat dalam bilik. tengah syok2 berlagak pandai depan anak buah, tiba2 anak buah saya yang lagi sorang jerit. ACU!(panggilan makcik2 hot macam saya. haha) TENGOK ADIB!

saya pun bangun laju2 tengok ape jadi kat adib anak buah saya yang lagi sorang berumur 5tahun. cuak jugak la kan. lari laju2 pergi ruang tamu.MyEm0.Com tengok2 bantal yang dia buat tidur tu basah. dia elok dok baring kat sebelah. MAL. APA NI? saya dengan cemas pun tanya.

menurut cerita akmal iaitu saksi di tempat kejadian. adib bangun, lepas tu dia bukak seluar, then siap pegang anu. lepas tu pancut atas bantal tu. pergh! bunyi macam takde sivik kan? haha. apakan daya budak berumur 5 tahun. tak berfikir panjang. MyEm0.Com

saya pun tepuk dahi. ADOI. ABANG! KENAPA KENCING ATAS BANTAL NI? HA? HA? JAWAB2! dia jawab slow saje. ACU, ABANG NAK SUSU. sambil buat muka seposen dan gosok2 mata.MyEm0.Com haih. nasibla ko ni 5tahun. kalau tak aku heret ko kat pusat serenti tahu tak. kejaamm!


p/s: last but not least, saya lah yang kena mencuci bantal itu. MyEm0.Comtabahlah nurul afiqah!

No comments:

Post a Comment