Friday, January 7, 2011

blog suram gilak

assalamualaikum...
tadi kan..saya ber'blog walking'..
saya bab-bab baca blog orang ni memang suke...
sebab dorang punye blog...pehhhh!!


menggamit mata saya..mana taknye..
dengan font yang cun..
background meletop..
header jangan cakapla..


ayat berbaur jeles kan??
jeles laa...
saya punye blog tak bergaya macam mereka...
baju blog saya dah lusuh..
saya dalam proses belajar..


dulu bolehla nak tempek 1-2 gambar dalam blog..
sekarang....??
hampeh yoo...
phone rosak..camera takdo..
abeh tu cano..
tu la yang kusam je blog den ni ha..

sabar jolah...
dalam proses kumpul duit nk repair phone..
sedih je ayat kan...
nanges kang!!
hey janganla!!diam!!


tapi kan...
tadi  best...
kakak saya bawak saya melantak char kuey teow kat kajang!!
nyum nyummm...
bolehla rasa dia..
dan jugak milo tabor!!
sedap seyhh!!

bila perut sudah kenyang, hati sudah senang, air mata sudah bergenang, buat apa ditenang-tenang, jomla tidur...(tiba-tiba je..)

owwwwhhh!!!!suramnya blog..merajuklah!!!

haha!! emo tetiba..

No comments:

Post a Comment