Tuesday, November 9, 2010

sedih teramat amat sangat sekali.

mula-mula..kejap..dalam entry ni jangan ada sorang pun yang gelak, senyum, melebarkan mulut bukan pada saiz asalnya mahupun perasaan yang melambangkan anda gembira.


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

motif??????MyEm0.Com



sebab saya jeles tengok kamu kamu dan kamu mampu tersenyum..

SAYA TIDAK BOLEH TERSENYUM LAGI..SEPERTI SINAR HARAPAN HIDUP KIAN MALAP MALAP MALAP..( sila rendahkan tone suara anda ketika menyebut "malap" untuk lebih kesan dramatik) ye, begitu. terima kasih.


1) mengapa anda masih bersedih walaupun anda ingin menghabiskan zaman persekolahan?
- sebab saya tak ready lagi nak exam dan di saat ini saya masih tak sedar diri dan terus berblogging dan merancang sabtu ini mahu berjoli di jalan tar.. huhhh..apakah?


2) mengapa anda masih bersedih walaupun si dia mahu pulang ke malaysia?
- sebab saya tau si dia ada di dalam malaysia sahaja. bukan di luar malaysia. cuma dia akan balik ke kl dan akan berjumpa dengan saya. tapi masih sedih kerana si dia takkan membawa ole-ole untuk saya. kenapakah? si dia tak jadi nak pergi ke padang besar kerana banjir di perlis. OMG! tak mengapa.. banyak lagi barang yg ada di kl untuk dijadikan sebagai ole-ole.. oh! gembira seketika! MyEm0.Com

3) mengapa anda masih bersedih walaupun sudah memiliki kasut yang diidamkan?
- sebab saya masih menginginkan lagi satu kasut yang juga idaman saya..penat betul jadi saya..semuanya jadi idaman..apa yang bukan idaman pun saya tak tau..sila beri nasihat dengan sepatah perkataan sahaja. terima kasih.

4) mengapa anda masih bersedih walaupun kak nani sudah membeli banyak stok makanan dalam fridge?
- sebab stok itu adalah ikan, ayam, udang dan daging.bukannya aiskrim. ye, saya sedih. MyEm0.Com (bersyukur jela. banyak cekadak pulak dye.)

5) mengapa anda masih bersedih walaupun cousin sekatil sebantal anda baru berkahwin minggu lepas?
- sebab dia kawen tak tunggu saya pun! kejam!! MyEm0.Com

ok dah..


megi??


makanan ruji..(makanan harian)



MyEm0.Com sedih makan megi je..dahla jauh dari mak abah. (jangan tiru aksi ini, nanti effect housemate anda juga)


ini pun megi kak nani saya curi. MyEm0.Com oh akak, amikla bunga ni. jangan pukul saya dahla. (pandai tak membodek?)

nak letak gambar boleh?

letakla piqa..ni blog ko kan..silakan silakan..

              
eh eh..dah ada anak rupanya.. awat tak habaq mai.. SUDAH! berhenti bergosip. ini bukan anak saya.ini anak kakak saya.comel kan??macam acu dia.. terima kasih.saya rasa kita perlu cari bakul yang sebesar saya. bolehlah saya masuk dan angkat sendiri. MyEm0.Com (jalan laju2, takut kena sepak dengan orang yang tengah baca entry ini)




ok... bersurai. MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment